This blog is created by Fariza Othman and all material on this site is copyrighted, if not otherwise stated. Do not copy the material without permission.

Sunday, May 22

It is JUST a song??

Assalamualaikum..

First entry for first day of weeks.Absolutely is about or synonyms to say 'a blues monday'. Bored, still be alone at office. Macam biasa, sesampai office je buka Jango (as my major entertainment while kat office) yang dah di bookmarks. Keep rolling on list of song yg dah masukkan dalam senarai lagu. Pihak Jango ade recommend lagu ni. Plak2 lagu yang di'recommend' adalah dari genre melodi yang saya suka, soft & soul aka sejuk mendengarnya. Tapi yang menjadi persoalan kepada itu adelah asal usul penyanyi ini.

She is Israel song-writer!!

Saya sempat macam komen & feedback di Youtube about this song. Tapi xsehangat si Rebecca yang nak bagitau satu dunia "Hari ini hari Jumaat"!!! LOL!!.Ape pendapat kamu & kamu semua. Ape yang saya maksudkan adalah perlukah saya menadah telinga untuk mendengar lagu ni padahal banyak lagu lagu yang le dengar?, or, "ala, ini cuma lagu je. Tak de benda r"?

Untuk mudah duperkatakan. Below is one of her song.


xoxo,
Fariza

No comments: