This blog is created by Fariza Othman and all material on this site is copyrighted, if not otherwise stated. Do not copy the material without permission.

Wednesday, June 8

My Besties Got Married

Alhamdullilah.

Seorang lagi my beasties, Julia dah pun selamat melangsungkan hari perkahwinannya pada Sabtu lepas dengan raja yang bertakhta di hatinya. But, I'm not really into that majlis resepsi ni. Datang tatkala orang ramai dah berunsur pulang. Matlamat utama untuk dapatlah sembang lelama dengan my friends cause this is only a time that we're can gosip-gosip & etc etc. haaa suddenly she've a photography session. Tak ingat plak yang masalah tu. Maklum la tak de pengalaman. So, I & my other besties juga got snap only a few piccas.

I just adore her wedding dress. It isn't amazing dress. So beautiful. I love the detail on it & the color just prefect combo. She's beautiful.

 
And this is my other besties mother-to-be, Fizah. Can't wait for her coming baby.

Have a nice day,

xoxo,
Fariza

7 comments:

misscha said...

waa...putih suci pelamin dier..

Fariza Othman said...

@misschasangat tau.simple je <3

CikHanis said...

wah!suke gile baju die..pelamin pon color tak sarat sangat.i loikeeee!hehe.cepat sikit turn akak tu.kami xsabo nk tengok akak sanding.HAHA

Fariza Othman said...

@CikHanishahaa statement. lama g r.nnt dh bg kad jgn plk lari ekkk.hahaa

CikHanis said...

xlari la.nak tengok orang PEMALU sangat tu sanding kat pelamin.haha

Fariza Othman said...

@CikHanishahaa wat design pelamin ade tirai kat depan ok?hahaa

CikHanis said...

pastikan akak ngn nazim main cak ba cak ba ngn org yg dtg tau.pastikannnn!baek akak wt concept arab.tutup muke gne niqab.amacam?HAHAHA