This blog is created by Fariza Othman and all material on this site is copyrighted, if not otherwise stated. Do not copy the material without permission.

Thursday, June 2

WIWT: To Be The Good Worker Ever.

Assalamualaikum.

Salam Jumaat to all my lovely peeps. Ok. this is my special entry for today & for next 4 days too. Sigh, I was freaking lonely without writing in my paty blog. This why, I got a big task on my work comitment & to celebrate my weekend. Oh, forgot already. One of my besties will gonna be married this weekend. {InsyaAllah, I'll update soon!!].

About my task I've received from my big boss is I need go to Kemaman. Arghh, I don't like it a lot. So that I need drive about 8 hours pergi dan balik. Tak dapat bayangkan rupe highway pantai timur tu. Boring, panjang, jauh semua ada. Kalau pasang CD abis 10 kali die play. Entah-entah lebih. Sorry ye orang-orang Kemaman. Tapi sesungguhnya yang sering ulang-alik KL - Kemaman memang cekal except la nek kapal terbang. Kaya kot!!.

Another task also about my work comitment. But, It's will be handle next week. I've received a big task for going Langkawi. Suka ke?!. Suka kalau duit berkepuk-kepuk tak terkata. Ni kalau dah accidentially kena pegi maunya meraung. Wawaaa. Seriuosly, I tak pernak pegi Langkawi since azali lagi. So, I tak tahu camne nak describe suka or tak pegi. Kira bos dah bagi lampu hijau ni.  Suka, kot!!

After got two big task. Today WIWT is all about my passion like sailor. Kerja di atas kapal. Membelah lautan. Only tengok daratan a few a month. So cekal. So I need to do like that be a good woker ever!!. Yeahh, InsyaAllah, setiap perbuatan & perkerjaan ada balasan samada di dunia mahupun di akhirat nanti. Asalkan perbuatan & perkerjaan itu yang tidak membelakangi agama dan suruhanNya. InsyaAllah.

Have a beautiful Friday 

xoxo,
Fariza

8 comments:

squidword said...

love the stripes!!
http://mychoicesaremystyle.blogspot.com/

IFA Athirah said...

xpe :) usaha2x!mngkin dpt gnjaran lgi besar nnti :) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Anonymous said...

WIWT....hhahah..gile berkerjaya! haha pg langkawi naik pesona yg laju tu ke? (^___^)

ain akasyah said...

lawa nye

JOM BACA DRAMA NORA ELENA VERSI NOVEL..RUGI KALAU TERLEPAS BACA

Fariza Othman said...

@MarieStella thank you dear. i love striped too!!

Fariza Othman said...

@IFA Athirah yeay usaha tu penting!!

Fariza Othman said...

@Mohd Khairi Khadzir g langkawi nek flight oo xmuat kargo air asia. haha

Fariza Othman said...

@ainol akasyah awak pun lawa gak