This blog is created by Fariza Othman and all material on this site is copyrighted, if not otherwise stated. Do not copy the material without permission.

Wednesday, April 27

Bloglist Bangku Kosong

Assalamualaikum.

Pagi Khamis ini dimulakan dengan menyertai aktiviti blog lain sebagai sarapan lewat pagi ini. Saya nak try untuk join bloglist yang di buat oleh Mr. Hasrul Hassan ni. As newbie blogger ini kena lah active join aktiviti blogger len. Hehee as always la to promote blog yang kecik je ni. 

Ok. Start to the point. Terima kasih Mr. Hasrul Hassan cause extended this registration until pagi 28hb (Hari ini.). Susah kalau addicted mem'blogging' tapi xde sumber untuk berinternet kat rumah. Oppss, terbocor rahsia sudahhh.

xoxo,
Fariza

7 comments:

Anonymous said...

ok2...sarapan coke! (^___^) ...

Unknown said...

Pagi khamis kembali cik? Fariza Othman, biasalah. nak jadi senior kena bermula dari bawah. tapi kalau senior nak buka kedai baru pun kena mula dari bawah juga. tapi kadang-kadang si senior boleh main lompat lompat kalau nak buat blog yang baru. macam macam hal. jangan buat hal sudah.

anyway. sumber untuk berintenet tu tidak penting. niat, niat dan niat. di mana ada niat, di situ barulah kita bermula ambil sembahyang.

raksia bocor tu kita peram sama-sama okeh! happy blogging ;)

Fariza Othman said...

Foster: Thank you for the long comment. yess. niat yang penting. jgn menjatuhkan org len semata tok kepentingan dri sendiri.

xoxo

Admin said...

Salam .. terima kasih sebba sudi turut serta. :)

Fariza Othman said...

Mr. Hasrul: Terima kasih gkk

LindaLittle said...

salam..saya datang dari sessi lawatan diwaktu rehat opis ke blog ini...:) salam perkenalan..:)

Unknown said...

datang dari arah bangku kosong,
terjah dan terus follow
jemput ke blog saya yea.

memyselfandnotirene