This blog is created by Fariza Othman and all material on this site is copyrighted, if not otherwise stated. Do not copy the material without permission.

Monday, July 18

Aku Blogger Baru La Bang!!

Segmen Di Bangku Kosong.

Khas buat blogger dan blog baru yang kurang dari 1000 followers. 
~Bangku Kosong (2011)

Click banner untuk selanjutnya. or HERE!!.

Untuk menyertai segmen ni perlu menjawab 5 soalan yang diperlukan berserta  ucapan di akhir segmen.

Antara soalan dan jawapan saya.

Nama blogger dan nama blog.
~ Nama saya Noor Fariza Othman dan nama blog saya juga Fariza Othman. Saya tidak mempunyai tagline yang special atau pun kata-kata yang boleh di jadikan kata-kata utama bagi blog saya. Cukup untuk menyatakan ini blog Fariza Othman. [Pening sat *~*, hahaa]

Tarikh atau tahun pertama kali berblog.
~ Walaupun tertera 'On Blogger Since April 2008' tetapi hanya mampu berblog sekitar hujung tahun lepas iaitu September 2010.

Entri paling popular.

Widget paling best.
~Widget Pelawat GengBlogger. Selain daripada kemudahan dashboard stats, ia juga salah satu cara untuk tahu daripada mana pengunjung yang datang ke blog sendiri.

Widget paling tak best.
~ Talkative atau shoutmix widget. Hahaa tak 'talkative' langsung.

Ucapan.
~♫♪ Terima kasih banyak-banyak kerana sempat meluangkan masa membaca dan berkunjung ke blog saya yang tak seberapa ni. [Penuh rasa rendah diri ☺]





xoxo,
Fariza

5 comments:

Unknown said...

salam kunjungan...wah, best dapat follow blog ni. insyaallah nk join jugakla segmen ni, boleh ker?

Fariza Othman said...

@Santri: uishhh boleh je selain belum berakhir!! hehee

Admin said...

Salam ..
terima kasih kerana sudi join ehh ...

Zahirah said...

singgah sini. hehe :D

Fariza Othman said...

@HasrulHassan [HH]: tanpa ragu2 lagi!!

@BLADE EDGE: happy blogging!!

@hira: terima kasih!!