This blog is created by Fariza Othman and all material on this site is copyrighted, if not otherwise stated. Do not copy the material without permission.

Sunday, August 14

Bila Lagu Raya Berkumandang di Corong Radio

Assalamualaikum.

Long time been missing in/for typing in my little thin blog. So paty. But, life must goes on. Blog will never die!!! Hahaa. * ignored it.

Happy Monday to all my friends & followers..
* ekkkk

Ok, for this moments sedang feel type sedang elok berkemundang lagu raya yang di dendangkan oleh Jamal Abdillah featuring Saleem apalagi kalau bukan lagu ♫♪ Lembaian Aidilfitri ♪♫. Sahdyu tak terhingga. One of favorite lagu raya bila Aidilfitri mula berjelang tiba. Huhuu. 

Rupanya dah 15 hari kita berpuasa dan 15 hari lagi juga kita bakal menyambut Aidilfitri. Masa memang terasa cepat bergerak & berlalu. So far camne puasa atau juga bersiapan pra-raya anda & anda semua? Mesti dah start mem'busy'kan diri bershopping & segala macam. Well, semalam pergi menemankan my Abah pergi cari seluar baru. Dalam pada juga anda sibuk untuk persiapan raya tu la kan jangan la lupa dekat insan-insan yang dalam kesusahan. Bersederhaan dalam kegembiraan lebih seronok bukan.

Well, ini amalan kami sekeluarga. Membantu mereka-mereka yang tak mampu seperti untuk sambut Aidilfitri kali ini kami sekeluarga akan memberi bantuan pakaian kepada yang memerlukan. Ada dua kotak pakaian yang sedia untuk diberikan dan diagihkan. InsyaAllah bantuan dari kami sekeluarga akan sedikit sebanyak menceriakan mereka yang dalam kesusahan untuk Aidilfitri tahun ini.

So, jangan lupa bersederhana ok my lovely friends & followers.

xoxo,
Fariza 

3 comments:

Rachella - flourishingfit.com said...

the yellow/orange tops in your previous post are so cool! Love the colors x

Mustika Hayati said...

happy fasting!
betul !jangan lupa bersederhana dan dekat dengan mereka yang sedang kesusahan

http://choccopost.blogspot.com/

Anonymous said...

akak! cmane nk buat skirt nnt kak klau semua bju akak bg kt org ..hehehhehe main2 je hahaha